01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 26 دی 1397 ساعت 11:12

برگزاری نخستین سمینار مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری در ایمیدرو

seminنخستین سمینار یک روزه مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری با همکاری ایمیدرو برگزار شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، نخستین سمینار مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری با حضور غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، و کارشناسان شرکت‌های فعال حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار شد.


در اولین سمینار مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری، کارشناسان شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی ایران با مباحثی همچون مقدمه‌ای بر مفهوم مسوولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد خلق ارزش مشترک و آشنایی با مفهوم مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری، ضرورت، بایدها، نبایدها و چالش‌های تدوین سند مسوولیت اجتماعی در سازمان‌ها آشنا شدند.
مروری بر تجربه‌های موفق مسوولیت اجتماعی در شرکت‌های معدنی مطرح دنیا و نقش فناوری در آن، بایدها و نبایدهای توسعه درون‌زا و مروری بر تجربه‌های علمی مسوولیت اجتماعی در ایران و چالش‌های اجرایی برنامه‌های مسوولیت اجتماعی نیز در این سمینار یک روزه مورد برررسی قرار گرفت.
پژوهش تدوین راهنمای مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری از بهمن ماه 96 توسط شرکت پایش معدن هوشمند و با همکاری ایمیدرو آغاز شد و در حال حاضر در مراحل پایانی است. در همین راستا هدف از برگزاری این سمینار تبیین و تاکید بر مسوولیت اجتماعی معدن‌کاری و به اشتراک گذاشتن یافته‌های پژوهش مذکور است.